Резюме Адміністратор медцентру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме. в Одессе

Добавлено: 15 июн 2024 11:23 | Категория: Медицина, фармацевтика - Провизор | Город: Одесская область, Одесса

Профессиональный опыт:
Адміністратор медцентру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме.

Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.

Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.

Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів тощо.

Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.

Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючою Клієнтською базою та її систематизація.

Вміння вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.

Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.

Робота в програмі Dentist Plus та інших програмах обліку на ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток пацієнтів.

Підготовка документів для лікарів на поточний день.

Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.

Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.

Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.

Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.

Ведення звітних документів.

Касова дисципліна.

Ведення бази даних пацієнтів.

Підтримка у належному стані обовязкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.

м.т. 095 201 76 08 (Одеса)

Дополнительная информация:
Підтримка у належному стані обовязкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.

м.т. 095 201 76 08 (Одеса)